دو دیقه واسه خودم....
دو دیقه واسه خودم....

تقدیم به خودم


مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد

( رفتیم تهران .... تا اطلاع ثانوی تعطیل. وقتی برگردم با معرفتا رو با کامنتاشون میشناسم.یه تشکر ویژه هم از همراه همیشگی ، مازیار )

ناخن های لاک زده ام ...

هویتم را خط انداخته اند .

حسی از سرودن و خط زدن .

منجلاب عجیبی ست .

وقتی سیاهی قلم به خط خطی افتاد...

تازه فهمیدم که دیگر ....

نوشته هایم را سیگار مانند لوله میکنم .

دود میسازم این خط های باقی مانده را

پس مانده ای برجای نمی ماند ،

تا خطی از خاکستری افسوس بسازد.

طعم رژ لبم را به فیلتر خط خطی اش هدیه میدهم .

تازه فهمیدم که دیگر...

برای خیلی وقت هایم دلم هوای دلش را ندارد.

این تازه فهمیدن ها....

دلم هوای این تازگی ها را هم ندارد.

یه پیک ، دو پیک ...

برای خریت کافی ست اما ...

من نخورده مستم .

بزن تا به سازی که دلم هوایش را ندارد برقصم.

شهر از همیشه شلوغ تر ...

و آن گنبد همیشه استوار طلایی ....

میدانم مرا میخواند اما :

تا اطلاع ثانوی :

دلم هوای هرزه نبودن را هم ندارد.

 

پ.ن : دلم به ضرب آهنگ یاس خوشه این  روزا .

پ.ن : از امتحان میام بیرون :

- 20 میشی دیگه ؟

- مگه میشه این خرخون 20 نشه ؟

و من در حسرت اینکه بهشون بگم : خیلی وقته برا نقش اول ذهناشون خیلی زیادیم.

پ.ن : مازیار وبلاگشو بست. اما قول داد سرمیزنه .نمیدونم میاد یا نه . اما اگه اومدی : سلام مازیار.

پ.ن : نقطه . سرخط



نظرات شما عزیزان:

حانیه
ساعت19:39---23 خرداد 1391
نيمه شب بود و غمي تازه نفس , ره خوابم زد و ماندم بيدار .

ريخت از پرتو لرزنده ي شمع سايه ي دسته گلي بر ديوار .

همه گل بود ولي روح نداشت سايه اي مضطرب و لرزان بود چهره اي سرد و غم انگيز و سياه گوئيا مرده ي سرگردان بود !

شمع , خاموش شد از تندي باد , اثر از سايه به ديوار نماند !

کس نپرسيد کجا رفت , که بود , که دمي چند در اينجا گذراند !

اين منم خسته درين کلبه تنگ جسم درمانده ام از روح جداست

من اگر سايه ي خويشم ,

يا رب , روح آواره ي من کيست , کجاست ؟

پاسخ:/ مزسی عزیزم


مازیار
ساعت1:26---21 خرداد 1391
دیرآمدی موسی!

دورۀ اعجازها گذشته است

عصایت رابه چارلی چاپلین هدیه کن

که کمی بخندیم.



شمس لنگرودی


پاسخ: ممنون


مازیار
ساعت1:24---21 خرداد 1391
خواب های گوارا شیرین اند
به شرط آنکه بیدارشده باشی.

شمس لنگرودی


مازیار
ساعت1:22---21 خرداد 1391
آن که تورامی جوید

درجست وجوی خویش است

هرآن که ازتوسخن می گوید

ازخالی های درون خودحرف می زند.



باخودگفت وگوکن

همچون چشمه ئی،

رود

ادامۀ راه توست.



شمس لنگرودی


پاسخ: دوباره سلام مازیار.خوش اومدی


کاش یکم بارون بگیره
ساعت12:32---16 خرداد 1391
جالب بود
پاسخ: tnx


hellboy
ساعت12:30---16 خرداد 1391
تنها یک برگ مانده بود …

درخت گفت : منتظرت میمانم !

برگ گفت : تا بهار خداحافظ !

بهار شد ولی درخت میان آن همه برگ دوستش را فراموش کرده بود





======================

سلام مرسی از دعوتت

دل نوشته بسیار زیبایی بود ! ولی خوب نوشته ات یه حسی به آدم می داد که داره بیخودی زندگی میکنه! هر چند من خودم هم با زندگی زیاد کنار نمیام!!
پاسخ: فعلا که دارم بیخودی زندگی میکنم . ما جز درس خوندن کار دیگه ای هم داریم ؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





سه شنبه 16 خرداد 1391برچسب:این,روزها,هوای,دلم,منجلاب,فقط,گنبد,امام,رضا,

|
 


کاش وقتی دوباره از پس این پرده ی اشک ....\ به خانه یمان مینگرم ....\ همه را خندان به این لطیفه ببینم... \کاش زندگیمان تنها یک لطیفه بود....\ یک تک خنده ی ساده ....\ و نه وابسته به بریدن های دیروز.... \ کاش .... \ و این است منظومه ی کاش هایم تقدیم به خودم و همراهان قلمم


خودم نامه ها

 

me

 


تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان دو دیقه واسه خودم و آدرس 4myself.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





سنگ صبور (آقای مشاور )
(حمید رضا ) Raz mbook
مرز تنهایی ( hell boy )
سکوت ( مریم )
هرچی بخوای ( مهسا )
احساس برتر ( بهروز )
ضد بسر ( کوثر )
کفتری ( یونس )
خسته ام ( منصوره )
♪ هر چی♥ که ..♥. ♪ دوسღღت❣❣دارم ♬ ♥♪
(محمد ) dj mohamad 6
ردیاب خودرو

 

 

لا اله الا هو
حتی این آخرین لحظه
مشترک مورد نظر در دسترس نمی باشد
هوای لحظه هام
قرص خوابم کو ؟
چشم های بسته ی مادر
عیدی امسال... ( حقیقت تلخ )
گور دلتنگی 90
کجاست...؟؟؟
به نام میزنم اشک هایم را...
وای از این دنیا

 

 

RSS 2.0

فال حافظ

قالب های نازترین

جوک و اس ام اس

جدید ترین سایت عکس

زیباترین سایت ایرانی

نازترین عکسهای ایرانی

بهترین سرویس وبلاگ دهی


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت: